tirsdag 21. desember 2010

21. desember

Stemning






Det er så koselig med masse levende lys inne, fyr i peisen og greys anatomi på tv2..

I dag er jeg slapp.. hehe.. etter to dager med bursdagsfeiring av Oliver, som faktisk er 2 år i dag, orker ikke kroppen å finne fram noen vaskebøtte.. Men tenkte jeg skulle få pakka inn de siste julegavene i kveld. De fleste er ferdige, er bare et par gaver til ungene som ikke har fått papir på seg enda.

I dag er det tid for å vise noen av julekakene vi har bakt.


På bloggen til nina fant jeg oppskriften på vaniljeskiver.


Veldig gode og enkle å lage! :)

Jeg har også vært inne på aperitif sin hjemmeside og kikka litt etter kakeoppskrifter.


Gaffelkaker syns jeg minna mye om serinakaker. Kanskje det er det samme, men har ikke sammenligna oppskrifter. Her er en link hvis noen fremdeles har tid til å bake litt :)

Siste oppskriften jeg vil vise er biscotti, også funnet på aperitif sin side.

Ingen kommentarer: